Tuesday 12 May 2009

al kisah

1. ada ke patut lea main aum chak dgn adik hana, dia pegi tutup muka hana dengan bantal? haha.... selambe dek je.. nasib baik la my sister sedar.

2. hobi lea yang baru - basuh pinggan

3. i pray for the best, my big bro is taking his exam today

4. my friend's younger sister called me today, asked me few things about studying law in IIU

5. i found a stack of my ex-boyfriend's photos stashed in one of my boxes. *can't bring myself to throw them away*

6. mybaby-you is not interested in catching up with my activities anymore

7. susahnya nak cari barang yang kita dah lama tak jumpa... wahai tabung, mana kau menghilangkan diri?

8. uh uh

9. bye.

2 comments:

  1. errr...hobi basuh pinggan eh?..menarik nih. =)

    ReplyDelete
  2. 1. lea dah start happy la tu ada adik dia boleh buli2 hehe hopefully dia x jadik cam mama dia buli u plak haha

    2. basuh pinggan plastik jer k lea..kang jatuh x pecah

    3. gudluck bro!

    4. IIU is not the best law school by the way..haha

    5. no komen..

    6. its not that i'm not interested yang, tapi i've been bz la byk keje..i dah amek cuti sok so that i can pick u up and go out for a date k?

    7. hehehe beli jer tabung baru..yg lama dah hilang kene curik kot

    ReplyDelete